ВЪВЕДЕНИЕ!!!
Преди да бъде пуснат на пазара "Оптимизатор на горивният процес", бяха проведени многобройни тестове на ДВГ за три вида гориво Пропан-Бутан , Бензин и Дизел.
Причината за да се приложат в сайта само тестове на дизелов двигател e че, изпитванията за бензин и АГУ провеждах директно на личният си автомобил и от работата по изясняване на принципите ,конструкцията и всички други неща който водят до създаването на Нов продукт не ми оставаше време и не ми беше приоритет да си водя записки на изследванията който провеждах. Имам такива но те са толкова несистематизирани че, по-добре да не ги прилагам.
Направените тестове с дизелово гориво са идентични с тези за бензин, газ и много добре систематизирани така че , клиента да получи ясна представа за качествените характеристики на продукта.
Другото важно нещо което трябва да се знае е че, плътността на дизеловото гориво(нафта,газьол и др.) е по-висока от тази на Бензина и Газта. Това означава че, дизеловото гориво по-трудно се преструктурира и са необходими специализирани познания и практически опит за да се постигнат добри и качественни резултати. За това Оптимизатора за дизелови двигатели е пуснат на пазара около година и половина след Оптимизаторите за Бензин и Газ.!!!
I.Тестове.
1.Практическа постановка!!!
![]() |
Фиг. 1. |
За практическата работа при изследванията се използва едноцилиндров четиритактов дизелов двигател със следните характеристики:-
Работен обем -211 куб.см.
Макс. мощност - 5к.с при 3 600 об/мин .
Охлаждане-Принудително въздушно охлаждане.
Смазване -Механично чрез плискане.
Карбуратор- С хоризонтален поток на горивото.
Гориво - Дизелово гориво.
Регулатор на обороти -Центробежен.
Стартиране -Ръчен стартер с въже.
Начин на запалване- Безконтактно.
Тегло -27 кг.
Двигателя работи на празен ход.!!!
В паспортните данни е дадено че, Едноцилиндровият дизелов двигател има среден разход на час - около 200ml.
1.1.За практическата работа и измерванията вземаме следните стойности - 100ml, 150ml, 200ml, 250ml и 300ml което сумарно прави - 1000ml.
Целта е като добавяме измерено гориво във резервоара да отчитаме времето за неговото изгаряне.!!! Оборотите на двигателя са константни - 2200обр/мин. Като измерването става с оборотомер - DT-2234C+.
В същото време записваме звука на ДВГ с специализирана програма за да съпоставяме работата му в Различните режими.
![]() |
Фиг. 2. |
Задачи.
1.2. Първата ни задача е да правим измервания на ДВГ с необработено(не преструктурирано) гориво. Като засичаме времето на работа на ДВГ.За целта се използва хронометър който отчита с точност до 1 секунда но ние закръгляваме резултата до минута тоест грешката е (+-) 1 минута. Резултатите са дадени в Таблица№1(с черен цвят).
1.3. Втората ни задача е да направим тези измервания със Обработено(преструктурирано) гориво. Резултатите са дадени в Таблица №1 (в бял цвят).
Количество гориво поставяно в Резервоара[ml] | ||||||||
100
|
150
|
200
|
250
|
300
|
= 1000
|
|||
Измерено време на работа на ДВГ без Оптимизатор [min]; |
Ден 1
|
23
|
40
|
48
|
51
|
70
|
= 222
|
|
Измерено време на работа на ДВГ с Оптимизатор [min] |
Ден 2
|
24
|
42
|
48
|
55
|
76
|
= 245
|
|
Ден 3
|
25
|
43
|
53
|
57
|
77
|
= 255
|
||
Ден 4
|
27
|
45
|
55
|
61
|
80
|
= 268
|
||
Ден 5
|
27
|
47
|
56
|
62
|
81
|
= 273
|
||
Ден 6
|
30
|
48
|
57
|
62
|
85
|
= 282
|
||
Ден 7
|
31
|
49
|
58
|
63
|
85
|
= 286
|
||
Ден 8
|
33
|
49
|
58
|
61
|
88
|
= 289
|
Таблица №1
От таблица №1 ясно се вижда как при едно и също количество гориво което е наливано в резервоара, се променя времето на работа на ДВГ. В последната колона е сумарното време на работа на ДВГ за деня в минути.1.4 За по-добра нагледност получените резултати от Таблица №1 са нанесени в Графика №1.
На Графика №2 е дадено как се променя времето през което ДВГ работи в процеса на изпитванията.Вижда се че, след осмият ден ДВГ работи с 30% по-дълго време от колкото първият ден при едно и също количество гориво наливано в резервоара.
![]() |
Графика №2 |
II. Резултати.
В тази част ще ви представим данни от записа на звука на ДВГ в различните моменти на работа.Резултатите са представени във вид на Спектрален анализ за по-добра нагледност.На фиг.3 е показан спектралният анализ на ДВГ с поставен на горивопровода Оптимизатор Фиг2.
На фиг.4 е показан спектралният анализ на ДВГ със свален след опитите Оптимизатор.
![]() |
Фиг4. Звуков запис на шума на дизелов ДВГ със свален Оптимизатор на горивният процес. |
На фиг. 5 е спектралният анализ на шума на ДВГ работещ без преструктурирано гориво.
![]() |
Фиг5. Запис на шума на дизелов ДВГ работещ без обработка на горивото. |
А на фиг. 6 спектралният анализ на ДВГ работещ със преструктурирано гориво.
![]() |
Фиг6. Запис на шума на дизелов ДВГ работещ с обработено гориво. |
III. Изводи.
Основният извод който може да се направи е че, обработката на горивото с Оптимизатор на Горивният процес HF-1 не само води до Икономия на гориво но, и променя съществено работните характеристики на вашият двигател. Като последиците от това са не само по-тиха и равномерна работа но, и удължаване живота на Двигателя. Като следствие от по-равномерните детонации в камерите на ДВГ.
Вторият съществен извод е че, вследствие на по-доброто изгаряне на работната смес в изходните газове липсва характерната за дизеловите изгаряния вредни газове и миризми. Но това е задача с която ще се занимаваме по-обстойно в бъдеще.
Приятно и ползотворно ползване на нашите продукти.!!!
Няма коментари:
Публикуване на коментар