Тестове


ВЪВЕДЕНИЕ!!!

Преди да бъде пуснат на пазара "Оптимизатор на горивният процес", бяха проведени многобройни тестове на ДВГ за три вида гориво Пропан-Бутан , Бензин и Дизел.
Причината за да се приложат в сайта само тестове на дизелов двигател e че, изпитванията за бензин и АГУ  провеждах директно на личният си автомобил  и от работата по изясняване на принципите ,конструкцията и всички други неща който водят до създаването на Нов продукт не ми оставаше време и не ми беше приоритет да си водя записки на изследванията който провеждах. Имам такива но те са толкова несистематизирани че, по-добре да не ги прилагам.
Направените тестове с дизелово гориво са идентични с тези за бензин, газ и много добре систематизирани така че , клиента да получи ясна представа за качествените характеристики на продукта.
Другото важно нещо което трябва да се знае е че, плътността на дизеловото гориво(нафта,газьол и др.) е по-висока от тази на Бензина и Газта. Това означава че, дизеловото гориво по-трудно се преструктурира и са необходими  специализирани познания и практически опит за да се постигнат добри и качественни резултати. За това Оптимизатора за дизелови двигатели е пуснат на пазара около година и половина след Оптимизаторите за Бензин и Газ.!!! 

I.Тестове.
1.Практическа постановка!!!
Фиг. 1.

За практическата работа при изследванията се използва едноцилиндров четиритактов дизелов двигател със следните характеристики:-
Работен обем -211 куб.см. 
Макс. мощност - 5к.с при 3 600 об/мин . 
Охлаждане-Принудително въздушно охлаждане. 
Смазване -Механично чрез плискане. 
Карбуратор- С хоризонтален поток на горивото. 
Гориво - Дизелово гориво. 
Регулатор на обороти -Центробежен. 
Стартиране -Ръчен стартер с въже. 
Начин на запалване- Безконтактно. 
Тегло -27 кг. 

Двигателя работи на празен ход.!!! 

В паспортните данни  е дадено че, Едноцилиндровият дизелов двигател има среден разход на час - около 200ml. 
1.1.За практическата работа и измерванията вземаме следните стойности  - 100ml, 150ml, 200ml, 250ml и 300ml което сумарно прави - 1000ml.
Целта е като добавяме измерено гориво във резервоара да отчитаме времето за неговото изгаряне.!!! Оборотите на двигателя са константни - 2200обр/мин. Като измерването става с оборотомер - DT-2234C+.
В същото време  записваме звука на ДВГ с специализирана програма за да съпоставяме работата му в Различните режими. 

Фиг. 2.


Задачи.
1.2. Първата ни задача е да правим измервания на ДВГ с необработено(не преструктурирано) гориво. Като засичаме времето на работа на ДВГ.За целта се използва хронометър който отчита с точност до 1 секунда но ние закръгляваме резултата до минута тоест грешката е (+-) 1 минута. Резултатите са дадени в Таблица№1(с черен цвят).
1.3. Втората ни задача е да направим тези измервания  със Обработено(преструктурирано) гориво. Резултатите са дадени в Таблица №1 (в бял цвят).


Количество гориво поставяно в Резервоара[ml]
100
150
200
250
300
= 1000
Измерено време на работа на ДВГ без Оптимизатор [min];
Ден 1
23
40
48
51
70
=  222
Измерено време на работа на ДВГ с Оптимизатор [min]
Ден 2
24
42
48
55
76
=  245
Ден 3
25
43
53
57
77
=  255
Ден 4
27
45
55
61
80
=  268
Ден 5
27
47
56
62
81
=  273
Ден 6
30
48
57
62
85
=  282
Ден 7
31
49
58
63
85
=  286
Ден 8
33
49
58
61
88
=  289
Таблица №1
От таблица №1 ясно се вижда как при едно и също количество гориво което е наливано в резервоара, се променя времето на работа на ДВГ. В последната колона е  сумарното време на работа на ДВГ за деня в минути.

1.4 За по-добра нагледност получените резултати от Таблица №1 са нанесени в Графика №1.
Графика №1

На Графика №2 е дадено как се променя времето през което ДВГ работи в процеса на изпитванията.Вижда се че, след осмият ден ДВГ работи с  30% по-дълго време от колкото първият ден при едно и също количество гориво наливано в резервоара.
               
Графика №2

II. Резултати.
В тази част ще ви представим  данни от записа на звука на ДВГ в различните моменти на работа.Резултатите са представени във вид на Спектрален анализ за по-добра нагледност.На фиг.3 е показан спектралният анализ на ДВГ с поставен на горивопровода Оптимизатор Фиг2.
      
         
 Фиг3. Звуков запис на шума от дизелов ДВГ с поставен    Оптимизатор на горивният процес.
На фиг.4 е показан спектралният анализ на ДВГ със свален след опитите Оптимизатор.

Фиг4. Звуков запис на шума на дизелов ДВГ със свален Оптимизатор на  горивният процес.
На фиг. 5 е спектралният анализ на шума на ДВГ работещ без преструктурирано гориво.

Фиг5. Запис на шума на дизелов ДВГ работещ без обработка на горивото.
А на фиг. 6 спектралният анализ на ДВГ работещ със преструктурирано гориво.

Фиг6. Запис на шума на дизелов ДВГ работещ с обработено гориво.

III. Изводи.
Основният извод който може да се направи е че, обработката на горивото с Оптимизатор на Горивният процес HF-1 не само води до Икономия на гориво  но,  и  променя съществено работните характеристики на вашият двигател. Като последиците от това са не само по-тиха и равномерна работа но, и удължаване  живота на Двигателя. Като следствие от по-равномерните детонации в камерите на ДВГ.
Вторият съществен извод е че, вследствие на по-доброто изгаряне на работната смес в изходните газове липсва характерната за дизеловите изгаряния вредни газове и миризми. Но това е задача с която ще се занимаваме по-обстойно в бъдеще.
Приятно и ползотворно ползване на нашите продукти.!!!



Няма коментари:

Публикуване на коментар