Малко предистория!!!!
Историята започна през 2007 година когато търсейки информация в Интернет за Водородна клетка попаднах на обява за Магнитни Оптимизатори в eBay.Понеже се налагаше постоянно да пътувам с колата, то разходите за гориво бяха доста солидни. След дълго умуване и сметки закупих такъв и го поставих на автомобила . Очаквах със голям интерес какво ще се случи!!! Наистина имаше ефект но, той беше по-слаб от този който беше обявен в Инструкциите на продукта. И така карах колата близо две години със въпросният оптимизатор. През лятото на 2009 година останах без работа с много свободно време. И между другото започнах да експериментирам с Водородни клетки за да реализирам икономия на гориво но, експериментите се оказаха незадоволителни защото КПД на такива клетки е винаги по нисък от единица и ефекта на практика е почти нулев. Така се отказах от водородните опити. След около година се наложи да продам колата но, купих нова втора употреба от същият модел. И така с нова кола разходите за гориво се покачиха защото бях продал старата заедно с оптимизатора. Това ме убеди че, има смисъл да се поставя Оптимизатор. Понеже вече имам доста опит със Free Energy устройства то реших да не купувам нов Оптимизатор а, да си направя сам!!! Защото все още не си намирах подходяща работа която да ме удовлетворява пък и кризата се задълбочаваше. И така със доста свободно време, много амбиция и ограничен бюджет се заех да направя Оптимизатор който да дава максимална икономия на гориво за моята кола. След три години експерименти, безброй неуспешни опити и незадоволителни резултати в края на 2011г. поставих първият пробен Образец на личният автомобил. Още след първите километри се усети промяна в мощността на двигателя и ускорението на колата. След около 300км. мощноста на двигателя се покачи още. Забелязах че, мога да карам колата спокойно при 50-60км/час на пета предавка. Което беше немислимо преди това. Освен това звука на двигателя се промени и той като че ли утихна. Направи ми впечатление че, сутрин мога да паля на газ дори и при минус 18градуса.А преди това постоянно палих на бензин и след като загрее двигателя минавах на газ. От този момент на татък започнах да инвестирам в създаването на възможно най-качествен продукт. Който в момента предлагаме на пазара. Автомобила който карам е на бензин и газ пропан-бутан, тестовете са направиха на газта а, след това ги приложих за бензина.Интересното в случая е това че, икономията която реализирах при бензина беше по-добра от колкото при Пропан-бутан. Последващите тестове за дизеловото гориво потвърдиха тези заключения.Защото икономията която се реализира при дизела е по-добра от тази при бензин. В раздела Тестове са приложени тестовете за изпитванията при дизелов двигател.
Интересно. А има ли машини с кпд над единица?
ОтговорИзтриванеАко има това ще е голяма стъпка в цялата цивилизация :)
Изтриване